مدرسه آموزشی روبات های انسان نما در دانشگاه امیرکبیر
ساخت ربات
آموزش ساخت ربات مسیر یاب

تهران - ایرنا - سومین دوره مدرسه بین المللی روبات های انسان نما از امروز سه شنبه 20 خردادماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به کار کرد.

 

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، رییس کمیته برگزاری سومین مدرسه بین المللی روبات های انسان نما در مراسم گشایش این مدرسه اظهار داشت: مدرسه بین المللی روبات های انسان نما زیر نظر فدراسیون جهانی روبوکاپ برگزار می شود که بنا به تصمیم این فدراسیون، هر دوره مدرسه در یکی از قاره ها برگزار می شود.

محسن بهرامی یادآور شد: در دوره نخست، کانادا از قاره آمریکا و در دوره دوم، آلمان از قاره اروپا میزبانی مدرسه بین المللی روبات های انسان نما را عهده دار بودند.

وی ادامه داد: با پذیرش پیشنهاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر از طرف فدراسیون بین المللی روبوکاپ، میزبانی سومین دوره مدرسه روبات های انسان نما به عنوان یکی از دانشگاه های قاره آسیا به دانشگاه امیرکبیر واگذار شده و امروز شاهد برگزاری این مدرسه هستیم.

دبیر کمیته فنی و مسوول برگزاری سومین مدرسه بین المللی روبات های انسان نما نیز در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه مانیتوبا از کانادا در برگزاری این مدرسه با دانشگاه امیرکبیر همکاری دارد.

سروش صادق نژاد خاطرنشان کرد: آموزش های این مدرسه در دو بخش تئوری و عملی و با حضور استادان مطرح بین المللی و داخلی ارائه می شود و شرکت کنندگان با جدیدترین دستاوردهای حوزه روبات های انسان نما آشنا خواهند شد.

عضو کمیته فنی و اجرایی فدراسیون جهانی روباتیک در لیگ روبات های انسان نما افزود: در این دوره موضوعات مرتبط با روبات های انسان نما از جمله هوش مصنوعی، کنترل حرکتی، بینایی، سیستم های عامل، پردازش تصویر، موضوعات مکانیکی و الکترونیکی روبات های انسان نما و نرم افزارهای روبات ها آموزش داده می شود.

سومین مدرسه بین المللی روبات های انسان نما تا روز شنبه، 24 خردادماه ادامه خواهد داشت.

علمی (3)**1055**1440

 منبع : خبرگزاري ايرنا http://www.irna.ir

انتهای پیام /*



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 3 تير 1393برچسب:,
ارسال توسط رباتيك

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: